Yaban hayatından her an canlı yayın izlemek isteyenler için artık bir kanal var; Kenan Kesmez'in YouTube kanalı. Yaban hayatı araştırmacısı Kesmez, Türkiye'de 7/24 kesintisiz ve en çok canlı yayın yapan tek kanalı yönetiyor. Sabah elimize bir fincan kahve alıp güne yaban hayatından canlı bir yayın izleyerek başlamak huzur verici olabilir. Peki, evden çalıştığımız bu günlerde işe verdiğimiz kısa molalarda YouTube'dan bir canlı yayın yaban hayatı izlesek fena olmaz mı? Doğaseverleri, yaban hayatı araştırmacılarını ve gün içerisinde dilediği saatte bir yaban hayatı yayını izleyerek huzur bulmak isteyenleri buluşturan bir kanal var artık, hem de YouTube'da.https://www.youtube.com/watch?v=5Q8z3OynU-oYaban Hayatını Koruma ve Dayanışma Derneği üyesi olan yaban hayatı araştırmacısı Kenan Kesmez, 7/24 canlı yayınlar yaparak yaban hayatını ekranlara taşıyor. Şu anda YouTube'da 36 bin aboneye ulaşan Kesmez, hem canlı yayınlar yapmayı hem de videolar eklemeyi sürdürüyor. Kanalda Tokat Erbaa'dan, İzmir Kuş Cenneti'nden yapılan canlı yayınların yanı sıra, örneğin bir akvaryumdan ve bir kuş evinden de canlı yayınlar yapılıyor.https://www.youtube.com/watch?v=A47aGdEkXTMCanlı yayınların dışında bulunan videolarda ise birçok farklı bilimsel ve çevreci konular bulunuyor. Plastik kirliliği gibi çevreci videolar, Balık Kartalı'nın tanıtıldığı bir video, tek atışla 90 kuşu öldürebilen devasa silah Punt Gun, koalaların tanıtıldığı bir video, canlı yayına takılan bir yaban kedisi gibi birçok farklı video Kenan Kesmez'in kanalında.

Yaban hayatı araştırmacısı Kenan Kesmez kimdir?

Türkiye yaban hayatı araştırmacısı Kenan Kesmez, 1981 yılında İstanbul'da doğmuştur. Kesmez, doğaya gönül vermiş biri olarak içindeki doğa sevgisini ve doğadaki hayatı kısa belgeseller eşliğinde gösterime sunarak, insanları doğaya yönlendirmeyi amaç edinmiştir. Doğada hayatta kalma, hayvanlar, bitki-ağaç türleri ve insanın doğadan nasıl faydalanabileceği konusunda kendini eğitme ve öğrendiği bilgileri her mecrada paylaşmaya devam eden Kenan Kesmez, Tema Vakfı üyesidir. Kenan Kesmez, 2010 yılından günümüze kadar 500'ün üzerinde fidan bağışında bulunmuştur.https://www.youtube.com/watch?v=l5onJ8E6678Kaynak;Kenan Kesmez YouTube kanalı