Oxford Nanopore, herhangi bir ortamda hızlı, daha küçük DNA/RNA dizileme testleri için Flongle'ı satışa sundu.Oxford Nanopore, Flongle başlangıç ​​paketlerini satışa sundu. Flongle, DNA veya RNA dizileme testlerinin yeni bir paradigmasını ortaya koyuyor. Oxford Nanopore'un bu cihaz ile amacı, yaşayan herhangi bir şeyin, herhangi biri tarafından, herhangi bir yerde analizini sağlamak. Flongle, düşük maliyetli dizilemeye izin vermek için tasarlandı. Flongle, bilimsel laboratuvarlardan, çiftliklere, fabrikalara, sağlık tesislerine, veya dersliklere kadar geniş bir yelpazede talep üzerine test olanakları sunuyor.https://vimeo.com/254874893

Flongle, taşınabilir MinION ve masaüstü GridION X5 sıralama aygıtları için bir adaptördür. Bu cihaz gerçek zamanlı veriye sahip. Şu anda küçük Flongle, 1.8 Gb kadar hücre akışının verilerini üretebilir. Bu cihaz, küçük genom dizilimi, virüslerin tespiti için metagenom, mikrobiyomların bakteri veya karakterizasyonu, türlerin ID'si dahil olmak üzere birçok deney modelini mümkün kılıyor.Flongle, akış hücresi başına 90 dolar masrafla, on dakika kadar kısa bir sürede veri analizini gerçekleştiriyor.Nottingham Üniversitesi DeepSeq'ten Dr. Matt Loose, Flongle'ı test etti. Dr. Loose, "İnsan genomunun belirli bölgelerini hedef alan CRISPR / Cas9 seçimi gibi yeni protokolleri test etmek ve geliştirmek için Flongle'ı kullanıyoruz. PromethION'da ölçekte çalışmaya başlamadan önce yeni örnekler üzerinde çalışıyoruz. Erken erişim akış hücrelerinde verim ve verimden çok memnunuz ve üretime hazır Flongle'ı iş akışlarımıza dahil etmeyi dört gözle bekliyoruz. Kullanıcıların sahada Flongle'ı nasıl kullandığını görmek gerçekten ilginç olacak." diyerek heyecanını dile getirdi.Matt Loose'un Flongle hakkındaki tweetleri;

https://twitter.com/mattloose/status/1067108473454977024?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1067108473454977024&ref_url=http%3A%2F%2Fnanoporetech.com%2Fabout-us%2Fnews%2Foxford-nanopore-launches-flongle-rapid-smaller-dnarna-sequencing-tests-anyhttps://twitter.com/mattloose/status/1053307734802776070?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1053307734802776070&ref_url=http%3A%2F%2Fnanoporetech.com%2Fabout-us%2Fnews%2Foxford-nanopore-launches-flongle-rapid-smaller-dnarna-sequencing-tests-anySatışa sunulan başlangıç ​​paketleri, Flongle adaptörünü içeriyor ve kullanıcılar bunları MinION veya GridION cihazlarında çalıştırmayı seçebiliyor.

Oxford Nanopore, yaptığı açıklama ile bir müjde verdi. Nanopore, Minion'un gerçek zamanlı taşınabilir sekansını güçlü bilgisayar kullanımı ve yüksek çözünürlüklü bir dokunmatik ekranla birleştiren Minion Mk1C için çalışmalar yaptığını açıkladı. Bu cihaz, Flongle ile uyumlu olacak.

Kaynak;Oxford Nanoporetech