Sefer-58 misyonu kapsamında Soyuz MS-11 ile Uluslararası Uzay İstasyonu'na (ISS) giden Rus Uzay Ajansı Roscosmos'dan Komutan Oleg Kononenko, Kanada Uzay Ajansı CSA'dan David Saint-Jacques ve ABD Uzay Ajansı NASA'dan Anne McClain, Dünya'ya geri döndü. Üçlü, 25 Haziran günü Kazakistan yerel saatiyle 08.47'de Dünya'ya ayak bastı. İstasyondaki 204 günlük görevleri süresince ekip, Dünya’nın çevresinde 3.264 kez dönerek, 86.430.555 mil (yaklaşık 139.096.495 km) kat etti.McClain, Saint-Jacques ve Kononenko, 3 Aralık 2018 tarihinde Soyuz MS-11 uzay aracı ile Dünya'dan ayrılmıştı. 204 gündür yörüngede olan ekip, ilk 3 ayda Sefer-58 kapsamındaki görevlerini yaptı. Mart 2019 da ise ekibe, üç astronot daha katıldı; Alexey Ovchinin (Roscosmos) ve NASA'dan Christina Koch ile Nick Hague. Sefer 59’un 6 kişilik ekibi, 3 ay boyunca birlikte çalıştı. Ovchinin, Koch ve Hague’den oluşan ikinci üçlünün görev süresi ise Ekim 2019’da sona erecek.

<em>Astronot Anne McClain. Foto; NASA</em>

Sefer-59 görevinde biyoloji, biyoteknoloji gibi birçok alanda deneyler yapıldı. Bu süre zarfında, uzayda yapılan deneylerden birkaçı;-İlk kez uzayda DNA üzerinde düzenleme yapıldı.-3D yazıcı malzemesinin geri dönüşümü gerçekleştirildi.-İnsan organlarının yapı ve işlevlerinin taklitçisi olan küçük cihazlar (doku çipleri) kullanılarak, mikro-kütleçekimin insan bedeni üzerindeki etkileri incelendi.-"Astrobee" adı verilen yer kontrollü uçan robotların işe yararlığı test edildi.-"Hermes" adlı regolit araştırma aracında deneyler yapıldı.-Yörüngedeki Karbon Gözlemevi-3 (OCO-3) ile gezegendeki karbon dioksit dağılımı gözlemlendi.

20 Temmuzda Sefer-60 görevi başlayacak